Tuesday, February 9, 2010

hantaran perkahwinan abang iwan



Ini lah hasilnya. Klu ada komen tu leh la bg. Selagi hantaran nie belum berubah tangan leh la aku betulkan. Klu dah hantar ke pihak perempuan, alamatnya... krim salam banyak2. Hantaran nie aku buat sendiri tau. Sempena hari bahagia abang aku pada 26hb februari 2010. Aku buat setakat yang aku mampu jer, lawa ker tak terserah la pada yang menerima. hehhehe... komen yer.. jgn tak komen lak.

4 comments:

ruzita1908 said...

Aik! xkan bunga je cik abg oooiii! mcm bunga cinta Misha Omar..

ruzita1908 said...

Hai! untuk sendiri bila lagi....

Noriani said...

kasut tu nampak kosong la x da handbag. dah la peten jaring mcm tu.

apiedz said...

bg la komen nak letak aper lg.. handbag besar sangat nak letak. mayybe akan ditukar gan wallet.