Thursday, May 19, 2011

Kisah Hati


Lagu yang menjadi kegilaan aku sekarang nie.. setiap kata-kata penuh bermakna bagi aku.. setiap hari aku dengar lagu nie dan tak pernah jemu mendengarnya.. yang hadir silih berganti namun dia tetap dihati. hanya aku dan dia tahu kenapa.. tapi kami tak mungkin bersama. lagu yang mengambarkan kisah hati aku.. amat bermakna dan sangat-sangat bermakna.. kepada dia yang sentiasa berada dalam hati aku.. thanks kerana pernah bersama-sama melakar kenangan yang indah dan kenangan yang aku tak pernah lupa walaupun sedetik sehingga saat ini.. andai dunia ini boleh diputarkan kembali.. aku ingin kembali ke saat itu.. merasai indahnya dunia aku.. hidup begitu sukar tanpa dia.. tapi aku harus sedar.. semua ini harus berakhir. sejarah lama hanya menjadi kenangan manis yang tercoret dalam hidup aku.

No comments: